بچه رو از کی باید رو پا نگه داشت؟

۴ پاسخ

من از چهل روزشه که شد روی پا نگهداشتم الان خداروشکر خوب وای میسته

۴ماه به بعد

پسر من میمونه همین الانم منم در حد پنج ثانیه گاهی نگهش میدارم

من از دوماهگی رو پا نگه داشتم البته نمی‌دونستم از کی باید نگه دارم
الان هم نگه میدارم اما خودش دیگه پا میگیره وایمیسته چند لحظه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی