۳ پاسخ

شیاف بزار براش اگه نیامدپایین آمپول بزن
خودت مگه نمیدونستی تب داره ؟

یا خدا چه دکتر بی سوادی شنیدم دگزا کلا ممنوع شده که...

تبش چنده؟ شیاف بزن براش

سوال های مرتبط