بنظرتون شیرخشک تروویتال وزن دهی داره!؟

۴ پاسخ

من ۵ ماه دادم رو نمودار خودش بود تپل نمی‌کرد اصلا

منم تازه خریدم چون نان پیدا نکردم دکتر گفت اینو بخرم می‌خوره فعلا

منم امظب ترویتال ای ار گرفتم خدا کنه خوب باشه

من شنیدم داره

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی