کدوم شیرخشک وزن دهی بالایی داره؟؟

۵ پاسخ

نان اوپتی پرو فک کنم خودم اپتامیل HA و ساده میدم

من از اپتامیل راضیم

نمیدونم میگن سوپرامیل من نن میدم وزن بچم روب متوسطه

سوپرامیل
گیکوز
سیمیلاک
بیومیل پلاس
اینا کالری بالایی دارن ولی باید ببینی چه نوع شیرخشکی بهش میسازه

نان ساده

سوال های مرتبط

مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی
مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد روزهای ابتدایی تولد