مامانا کدوم شیر خشک وزن دهی بیشتری داره لطفاً کمک کنید

۸ پاسخ

وزن بچه به میزان شیر خوردنش و ژنتیکش مربوطه وگرنه کالری شیرخشکا یکیه تقریبا

گیگوز از همه بیشتر فک کنم وزن بده...ولی فک کنم همه مثل همه

نان

ارثیه فقد
شیرخشکا همه یکیه

سیمیلاک ترویتال نان
البته
و هرشیرخشکی باید ب بچت بیفته

هرکدوم به بچه بسازه

ببلاک بیومیل

نان ببلاک سوپرامیل اینا چربن ولی در کل باید نوزاد بسازه

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی