خانما کدوم شیر خشک وزن دهی بالایی داره

۴ پاسخ

عزیزم برای وزن دهی
اول آپتامیل بهترینه
بعد ببلاک

نان خوبه

بسته به بچه اس ولی من از نان راضی بودم

نان‌
بازم بستگی داره چه شیرخشکی ب بچه بسازه‌ ک باهاش وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد روزهای ابتدایی تولد
مامان باربد مامان باربد ۱۳ ماهگی
مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی