۴ پاسخ

سبکترین واکسنه نه درد داشت نه تب

خیلی واکسن سبکی

نه خیلی علائمش کمتره. جوری که بچه اصلا حس نمی کنه. واسه ما که اینطور بود

من امروز صبح پسرمو بردم زد تاالان ک اوکیه گفت شاید دوهفته دیگه یسری علائم نشون بده

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم ..‌ مامان دختر نازم ..‌ ۱۲ ماهگی
مامان سوین کوچولو مامان سوین کوچولو ۲ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی