۶ پاسخ

دختر منم فردا باید بزنه… 🥺

خیلی راحته منم عین شما بودم استرس داشتم خداروشکر خیلی راحت از بقیه واکسن ها بود

خیلی سبکه من حتی استامینوفن هم ندادم

خیلی راحت هیچی نداره

بسیار راحت استرس نداشته باش

عالی بود چن روز پیش پسرم زد

سوال های مرتبط

مامان سوین کوچولو مامان سوین کوچولو ۲ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی