دخترا واکسن یک سالگی چطوره؟

۵ پاسخ

من حتی پاراکیذم ندادم

راحتهه

خیلی راحته تب نداره،فقط همون لحظه که واکسن میزنه اذیت میشه بعدش دیگه یادش میره😅

خیلی راحته

میگن خیلی سبکه😬

سوال های مرتبط

مامان سوین کوچولو مامان سوین کوچولو ۲ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی