۶ پاسخ

منم سیدرال میدادم ۱ سی سی. دکتر ماه پیش عوض کرد لیپوزومال داد گف سیدرال آهنش کمه

تنها قطره اهنی ک سیاه نمیکنه سیدرال هستش من دادم خیلی راضی ام
دندوناش سفیده سفیده

من میدادم سیاه نمیکرد
ولی اون داروخونه که میگرفتم نداشن این سری
بهم ففول کیدز داد
باید دو سیسی بدی

من میدم، میگن چون فروزومال هست سیاه نمیکنه. دو سی سی میدم

عالیه عزیزم ولی دو سی باید بدی چون اهنش ۷میله ونیاز هر بچه ۱۴هست

خوبه یک سی سی

سوال های مرتبط

مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۱۵ ماهگی
مامان م🌙اه یار مامان م🌙اه یار ۲ سالگی