۵ پاسخ

با چنگال له کن بده میتونی فرنی هم درست کنی موز له شده بریز توش بهش بدی خشمزه اس بچه ها دوست دارن همه

بله.له کن یا رنده کن.تو فرنی یا ماست بریز بده بخوره.یا تو پستونک عصاره گیر بریز بده دستش.

با پشت چنگال له کن کمی آب گرم بهش اضافه کن که خیلی سفت نباشه بهش بده بخوره

میگن تا 2 سالگی موز و بستنی ندید به بچها . دیر زبون باز میکنن

با پشت چنگال له کن

سوال های مرتبط

مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی