۵ پاسخ

له کن کن بده من پسرم هشت ماهشه له کردم دادم شما دخترتون شش ماهشه یه تیکه از شیر خودت بریز قاطی کن بده

میگن زیر یک سال ممنوعه

اره من از پنج شیش ماهگی له میکردم میدادم یا قاطی سرلاکش میکردم خیلیم دوست داشت یبوستم نداشت

نمیخوادزیادبهش بدی یبوست بگیره روزی یکبار دوروزی یکباریه برش کوچیک

له کن داخل شیرخودت یا باشیرخشک مخلوکن

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی
مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵 مامان نفس 🩷🩵 ۱۶ ماهگی