۵ پاسخ

من له میکنم توی فرنی

من با آواکادو میدادم
له کن بده
یا توی ماست

اره بده بهش عزیزم با شیر یا تو فرنی کم کم تست کن

من میدم به دخترم موز با پشت چنگال له کن بهش بده نیاز به پختن نداره برای اولین بار کم بده اگه اوکی بود بیشترش کن

اره عزیزم له کن یکم شیر خودتو یا شیر خشک بریز داخل بده بخوره بعد مدفوعش هربار که موز میخوره تغیر میکنه نگران نشو

سوال های مرتبط

مامان ماهتیسا مامان ماهتیسا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی