من له میکنم توی فرنی
من با آواکادو میدادم
له کن بده
یا توی ماست
اره بده بهش عزیزم با شیر یا تو فرنی کم کم تست کن
من میدم به دخترم موز با پشت چنگال له کن بهش بده نیاز به پختن نداره برای اولین بار کم بده اگه اوکی بود بیشترش کن
اره عزیزم له کن یکم شیر خودتو یا شیر خشک بریز داخل بده بخوره بعد مدفوعش هربار که موز میخوره تغیر میکنه نگران نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.