پس چرا دردم نمیگیره 🥲

۷ پاسخ

همینو بگو 🥲

نه به اوایل که فکر میکنی الان هست که بیاد نه به آخرش که دست هم بکنی داخل بخوای بکشی بیرون هم نمیاد😂

منم معاینه شدم گفت بسته ای هیچی دردی ام ندارم خیلی ام‌خسته ام

اگه دلیلشو فهمیدی به منم بگو 😭 معاینه هم میگه بچه بالاعه بسته اس☹️

شایدم حتی دهانه رحمت بازبشه بازم درد نداشته باشی

من دکترم گف تاشنبه دردت نگرف بیاامپول فشاربزن

منم🥲

سوال های مرتبط

مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۳ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی