سلام کسی از ازمایش سردر میره

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم اینجا جای مطمئنی برای تفسیر ازمایش نیست..
ی مقدار خیلی کم، wbc بالا بوده که ممکنه نشونه عفونت باشه.. مثلا سرما خورده باشین هم ممکنه این بالا بره..
ولی حتما نشون پزشکتون بدین

قندت خوبه هموگلوبین یکم پایینه احتمالا قرص آهن دوزش میبره بالا
ادرار بلد نیستم

ازمایش خوب و عالیه بدون مشکل

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی و تو دلی مامان علی و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود🫠🫛 مامان نخود🫠🫛 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان مهبد و ماهلین مامان مهبد و ماهلین ۱۰ ماهگی