این خوبه بگیرم برا تولد دخترم؟

تصویر
۷ پاسخ

خیلی قشنگه . اما بنظر من یه چیز ساده و محکم بگیر . ممکنه بکشه بکنه

خوشکله ولی یه چیز محکم تر بگیری بهتره

طلا هستن

6700فک‌کنم

پروانه نماد خوبی نیست. نه بگیر نه جایی از خونه داشته باش

خیلی قشنگه چند؟

خوشگلتر هست

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان سیاوش مامان سیاوش ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ سالگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی