۶ پاسخ

احتمالا رحم داره بزرگ میشه درد اونه

منم این قسمتم درد داره خیلی نگرانم

سلام خانوما من در هفته ی پنجم خونریزی داشتم خیلی شدید نبود ولی هنوز علایم بارداری دارم سونو گرفتم گفتن بچه نیست
چکار کنم

مال منم یه درد خفیفی داره همیشه

منم دردی دارم ممکنه باردار باشم 3 روز گذشت از موعودم

شیاف میزاری.؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه ها مامان معجزه ها قصد بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد