دوستان هزینه iui چقدره؟

۴ پاسخ

تو مرکز ناباروری شهر ما کلا ۳۵۰تومن هزینه اش میشه🤭

بری مرکز انجام بدی با دکترای همونجا حدود هفت تومان کلا مبشه

اگه ناباروری داشته باشی و بری مراکز ناباروری دولت یه بخشیش رو گردن میگیره

فکنم تو گوگلم بزنی میاره
ولی یبار دکتر من پیار سال گفتش ۵ تومن الان نمیدونم چنده

سوال های مرتبط

پروانه پروانه قصد بارداری
Mahdieh🩷 Mahdieh🩷 قصد بارداری
چشم انتظار 🥲 چشم انتظار 🥲 قصد بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
پری  کوچولو🎀🩷 پری کوچولو🎀🩷 قصد بارداری