سلام خانما قرص اچ دی خوبه یا ال دی

۳ پاسخ

سلام گلم فقط تری فازیک بدون عوارض هست سه رنگه

نمیدونم والا من فقط یه ماه ال دی خوردم مث روانی ها شده بودم خیلی برای اعصاب ضرر داره نمیدونم شاید برا من اینجوری بوده

اچ دی خیلی قویه.واسه جلوگیری میخوای ال دی بخور

سوال های مرتبط

مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی
مامان تابان مامان تابان ۲ سالگی