این سونو ان تی دوستمه نظر بدید جنسیت چیه

تصویر
۱۳ پاسخ

حس میکنم پسره

پسره فک کنم

صد در صد پسره

سونو ان تی چند هفتگی انجام میدن؟

سلام خوبید میگم چند هفته باید ان تی انجام داد
من الان ۱۰ هفته هستم

سلام گلم یه پیج هس ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیام بده گمکت کنه برای تشخیص جنسیت
اینستا ایتا روبیا آیدیش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

دختره

فک کنم پسره

پسررررفک کنم

پسره گلم

فکرکنم دخملی

فک کنم دختره

حس میکنم دختره 😘😘😘

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیسا🐣❤️ مامان آنیسا🐣❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان آقا هامین مامان آقا هامین ۶ ماهگی
مامان ماکان جانم مامان ماکان جانم ۳ ماهگی
مامان ماهایا مامان ماهایا ۵ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری