اینم سونوم چطوده؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منم لقاح دیر بوده هفته پیش برام سونو نوشته
موندم کی برم میگم زوده میرم تشکیل نشده قلبش هنوز

۲۵ فروردین رفتی سونو که هشت هفته بودی؟

آخرین پریودیت چندم بوده

همه چی خوبه عزیزم
مبارکت باشه
علائم بارداری چی داری؟

خوبه همه چی عزیزم

الهی به حق فاطمه زهرا علیهاالسلام برووودییی زود نصیب منم بشه🥹🥺

ماشاءالله

عالیه عزیزم

تاریخ آخرین پریودت کی بوده؟

خوبه مبارکت باشه ایشالا بسلامت فارغ شی

خوبه بسلامتی ایشالا

خوبه قلب داره دیگ

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان مهربونه مامان مهربونه قصد بارداری
مهلا مهلا قصد بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان و تودلی💜 مامان کیان و تودلی💜 هفته دوازدهم بارداری