اینم سونوم متاسفانه

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم علائمت چی بود؟

عزیزم منم تازه به خاطر بارداری خارج رحمی عمل سزارین شدم البته من دیگه ۷ هفته بودم اشتباه اول پوچ تشخیص دادن بعد دیگه خونریزیم شدید شد با سرگیجه و تنگی نفس واژینال رفتم گفت خارج رحمی
به نظرم سری پیگیری کن مثل من نیاز نشه عمل کنی

باشه ممنون

چرا پس دیشب تو سونو گفتن ساک داری

بارداری خارج از رحمی هست بعضی وقتا باید عمل کرد بعضی مواقع خودش دفع میشع

گاهی وقتا یکم درد دارم

دیروز شدید داشتم ولی امروز ندارم نمیدونم چی میشه

خارج رحمی بارداری عزیزم ؟درد داری؟

بتامم از ۶۰۰ ش‌د ۳۷۰

نمیدونم والا دیشب درد داشتم رفتم گفتن ساک حاملگی داری ولی جنین‌نه یه هفته دیگه بیا شب خونریزی کردم بعد قطع شدم امروز رفتم هم سونو شکمی هم واژینال میگه تو رحم هیچی نیس خارج‌رحمی

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان mamymohamad مامان mamymohamad ۸ ماهگی
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان مهربونه مامان مهربونه قصد بارداری
مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی💜 مامان کیان و تودلی💜 هفته دوازدهم بارداری
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری