سونوم چطوره ؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم مبارکه واسه من تا الان که وارد هفته ۱۱ شدم نزاشته صدای قلبشو هر جا که سونو میرفتم می‌گفت ضرر داره نمی‌زاریم ببینم انتی می‌زاره 🙂🙂

مبارکه قلبش هم تشکیل شده

گلم سالمه قلبشم تشکیل شده

مبارکههه عزیزم قلبش هم تشکیل شده 😍😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی🥰 مامان تودلی🥰 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق هام🩵🩷🩵 مامان فندق هام🩵🩷🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری