سلام خوبین خانما سونوم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

تقریبا همه چیت مثل منه منم دیروز رفتم سنو ۶هفته و دوروزمه گف ضربان قلب جنینم۱۲۱🫠

چندروز تاخیر داشتی که رفتی سونو

خوبه،مبارکه

الهی شکر ک هم قلب داشت هم سالمه...فقط این نوشته۶هفته شما زدی ۱۰هفته چرا!؟اصلاح کن

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۶ ماهگی
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۹ ماهگی
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی