خوبه عزیزم عالی
هماتوم داری باید استراحت کنی و شیاف استفاده کنی
برا هماتوم استراحت کن پیاده روی زیاد نکن
هماتونم داری استراحت مطلق باش شیاف مصرف کن
عالیه
یکم فک کنم هماتوم داری
لک بینی داری مگه؟
به دکتر نشون دادی مامانی؟
هماتوم داری ؟
همچی اوکیه فقط هماتوم داری استراحت کن نزدیکی نکن و دسشویی فرنگی استفاده کن خم راست نشو انشاالله که رفع میشه دکتر هم نشون بدی احتمالا بهت شیاف بده
هماتوم داری شیاف استفاده کن و استرلحت کن
همه چی نرماله انشالله به سلامتی
خوبه عالیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.