خانما سونوم چطوره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

خوبه عزیزم عالی
هماتوم داری باید استراحت کنی و شیاف استفاده کنی

برا هماتوم استراحت کن پیاده روی زیاد نکن

هماتونم داری استراحت مطلق باش شیاف مصرف کن

عالیه
یکم فک‌ کنم هماتوم داری
لک بینی داری مگه؟

به دکتر نشون دادی مامانی؟

هماتوم داری ؟

همچی اوکیه فقط هماتوم داری استراحت کن نزدیکی نکن و دسشویی فرنگی استفاده کن خم ‌راست نشو انشاالله که رفع میشه دکتر هم نشون بدی احتمالا بهت شیاف بده

هماتوم داری شیاف استفاده کن و استرلحت کن

همه چی نرماله انشالله به سلامتی

خوبه عالیه عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۶ ماهگی
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۹ ماهگی
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری