صبح خونریزی داشتم این سونوم چطوره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بچها من آز دادم مثبت بود سونو دادم. ساک ندید ولی ضخامت رحمم ۱۴ بود. بعدش افتادم خونریزی شبیه به پریود و درد خفیف خیلی ام لخته های کوچیک داشت فردا میرم سونو یعنی میشه مونده باشه

باید خیلی استراحت کنی برای سرویس رفتن فقط پاشی

سونو واژینال دادی ؟ کاش منم برم هماتوم باشه بچم سقط نشده باشه

عزیزم میشه خونریزیت در چه حد بود دردم داشتی

فقط استراحت کن وشیاف بزارپله نرو....ودستشویی فرنگی بزارفعلاقیدکارروهمه چیززروبزن ...خداروشکرعزیزم خیلی خوشحال شدم واست

چیزی نیست گلم داخل سونو زده هماتون داری حتما استراحت کن کار سنگین اصلا نکن و نزدیکی ب هیچ عنوان نداشته باش

همه چی خوبه خداروشکرفقط هماتوم داری

ی هماتوم کوچولو داری استراحت کن رفع شه
بقیه چیزا عالی مبارکه

همه چی عالیه هماتوم داری خونریزیت بخاطر اونه استراحت کن

چیزی نیست عزیزم قلب بچه ام تشکیل شده خدارو شکر هماتوم داری که استراحت کنی از بین میره

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی🥰 مامان تودلی🥰 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری