اینم جواب سونوم

تصویر
۹ پاسخ

سلام خانوم من ۷هفته ام جنین تو‌سنوم دیده نشده ساک و‌کیسه زرد هست فقط
شماهم اینحوری بودی؟جنین و‌قلبش تشکیل شد؟خیلی حالم بده کارم شده گریه

برو سونو واژینال

این بار ک باردار بودم ۹ هفته قلبش تشکیل شد

منم دو هفته پیش رفتم سونو بهم گفتن احتمالا پوچ هست طبق سونو پنج هفته و چهار روز بودم 😔😔😔 انشاءالله جفتمون بریم اشتباه کرده باشن

نوشته قلب نداره🙃
باز یجای دیگه سونو بده انسالله خیره☘

قلب تشکیل نشده عزیزم 😢

ب دکترت نشون دادی؟

چی گفت بهت؟؟؟؟
قبلش واسه تشکیل قلب رفته بودی؟

چند هفته ی رفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان mamymohamad مامان mamymohamad ۸ ماهگی
مامان مهربونه مامان مهربونه قصد بارداری
مهلا مهلا قصد بارداری
مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان اوا مامان اوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان و تودلی💜 مامان کیان و تودلی💜 هفته دوازدهم بارداری