جواب سونوم میتونین بخونین

تصویر
۹ پاسخ

چقدر زود رفتی باید ۸ هفته بری

خیلی زود رفتی

نوشته غربالگری در سه ماهه ی اول خط آخر وبخوون ۱۲و۱۳هفتگی۱۸و۲۲هفتگی الان یادم حاملگی هست

زود رفتی کیسه زرده بوده اوکیه دیگ 2 هفته دیگه بری میشنوی صدای قلبش

عزیزم ساک حاملگی دیده کیسه زرده دیده
گفته ی سونوی بعدی برای دیدن جنین بری
سن بارداری ۵ هفته و ۵ روزه زود رفتی که جنین دیده نشده گفته دوهفته بعد بری
ی لوتئوم هم ۲۵ میل دیده که همون تخمکیه که آزاد شده به مرور رفع میشه
آخرم توصیه های غربالگری و هفته رو گفته

قلب هنوز تشکیل نشده. زود سونو دادی. ولی ساک حاملگی با کیسه زرده تشکیل شده. برای تشکیل قلب گردو و بادوم درختی بخور زود تشکیل شه

زوده.دوهفته دیگه برو سونو.ساک حاملگی وکیسه زرده تشکیل شده.هماتومم نداری

ساک تشکیل شده ولی جنین فعلا نه دو هفته دیگه برو

کیسه زده دیده شد ضربان قلب دیده نشده خوب زود رفتی سونو باید دوهفته دیگه دوباره بری واسه قلب

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته هشتم بارداری
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان اوا مامان اوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته یازدهم بارداری