خانوما خیلی نگرانم جواب سونوم این اومد

تصویر
۹ پاسخ

زود رفتی عزیزم

آخ دقیقا منم امروز رفتم مث تو بود سونو گرافیم

تصویر

خب خیلی زود بوده که
به خوردو خوراکت برس واسش خیلی خیلی مفیده

خیلی زود رفتی
دو هفته بعد برو تشکیل میشه
مال منم همین بود

خیلی زود رفتی عزیزم
ولی حداقل خیالت راحت شد ک خارج رحمی نیس

عزیزم باید ۸ هفتگی بری

هنوز جنین تشکیل نشده
زود رفتی
3هفته دیگه بری اوکی میشه

آره ساک تشکیل شده فعلا قلب نیس زود رفتی

زود بوده عزیزم
منم دیروز رفتم فقط ساک بود گفت دو هفته دیگه بیا زود اومدی یا حداقل باید سونو واژینال میومدی

سوال های مرتبط

مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری