من تازه واژینال رفتم مشخص نشد هنوز خیلی زوده اخه رحمت ضخیم هم شده شک نکن بارداری
عزیزم شما درواقع ۴ هفته و خورده ای هستی
کی توی ۴ هفته میره سونو آخه؟
هیچی وجود نداره طبیعیه
حداقل باید ۸ هفته بری
عزیزم فعلا دیده نشده براتون سونو واژینال با تست بتا گفتن انجام بدید
نگران نباشید شاید لقاح دیر گرفته شما زود رفتید
عزیزم ضخامت آندومترت مشکوکه احتمالا زود رفتی سونو ک نشون نداده وایسا دو هفته بعد برو
هنوز زوده ممکن یک یا دوهفته دیگه بتونی ساک وببینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.