جواب سونوم اینه یعنی باردار نیستم

تصویر
۵ پاسخ

من تازه واژینال رفتم مشخص نشد هنوز خیلی زوده اخه رحمت ضخیم هم شده شک نکن بارداری

عزیزم شما درواقع ۴ هفته و خورده ای هستی
کی توی ۴ هفته میره سونو آخه؟
هیچی وجود نداره طبیعیه
حداقل باید ۸ هفته بری

عزیزم فعلا دیده نشده براتون سونو واژینال با تست بتا گفتن انجام بدید
نگران نباشید شاید لقاح دیر گرفته شما زود رفتید

عزیزم ضخامت آندومترت مشکوکه احتمالا زود رفتی سونو ک نشون نداده وایسا دو هفته بعد برو

هنوز زوده ممکن یک یا دوهفته دیگه بتونی ساک وببینی

سوال های مرتبط

مامان محمدم مامان محمدم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اوا مامان اوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری