مامانا سونوم خوبه؟ لطفا جواب بدین

تصویر
۶ پاسخ

بچت پسره بنظر من🤗ضربان قلبش زیاده پایین باشه دختر میشه بالا باشه پسر میشه

آره خوبه

ولی چقد کم نوشته جزعیات رو 😑😑
انگار یه سنو معمولی هس

زیادتر و دقیق تر مینویسن معمولا

کجا رفتی سنوگرافی عزیزم جنسیت رو نگفت چند دادی راضی بودی

خوبه عزیزم،غربال گری یادت نره

چند روز طول کشید جواب سونو انتی رو بدن ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو🧸 مامان جوجو🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💎Benyamin👶🏻 مامان 💎Benyamin👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۵ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🫄🐣 مامان جوجو ممد🫄🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سیزدهم بارداری