بچت پسره بنظر من🤗ضربان قلبش زیاده پایین باشه دختر میشه بالا باشه پسر میشه
آره خوبه
ولی چقد کم نوشته جزعیات رو 😑😑
انگار یه سنو معمولی هس
زیادتر و دقیق تر مینویسن معمولا
کجا رفتی سنوگرافی عزیزم جنسیت رو نگفت چند دادی راضی بودی
خوبه عزیزم،غربال گری یادت نره
چند روز طول کشید جواب سونو انتی رو بدن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.