هندونه تو شبردهی نفاخه؟

۷ پاسخ

چاقاله هم نفخ داره؟

من میخوردم شیرم اتفاقا زیاد میکنه

لوبیا رو قبلش خیس کرده بودی؟ من شب قبلش خیس کردم بعد قبل اینکه بریزم تو غذا جدا گذاشتم ی 20 دیقه رو گاز باز ابشو ریختم بعد ریختم تو غذا اصن نفخ نداشت

منکه یکم خوردم و میخوام بخورم نمیشه هیچی نخوریم ک باید عادت کنن بعدا هیچی نمیخورن چون با طعمش اشنا نیستن

میگن
ولیمن زیدد خوردم چیزی نشده

بخور بره من همه چی میخورم وگرنه تا ۲ سال باید جلوگیری کنی

یس.

سوال های مرتبط

مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۶ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی