این نفاخه؟؟ .....

تصویر
۳ پاسخ

خییییییییییلی من هر موقع میخوردم دخترم چند روز گریه میکرد

سلطان باد
امپراطور بادها
رو درست فلافل زده😂
بجز اون یبوسم میکنه🤣

خیلی خیلی

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان آقا نویان🩵 مامان آقا نویان🩵 ۱۷ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۱۴ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۰ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی