۶ پاسخ

فقط ویتامینDیکم پایینه حتما روزانه بخور..بقیش خوبه

قندناشتا.۸۲
گروه خونی o مثبت
عملکرد کلیه ات خوبه
پلاکت واینا هم خوبه
ویتامین دی فقط پایین
هپاتیت ها هم ک منفی

عزیزم یه سوال داشتم قبل از آزمایش هم قرص لووتیروکسین رو نصف میکردین؟
دکتر به من هم داده لووتیروکسین ۱۰۰ روزی یکی، نگفته نصفش هم کن

تو رنج نرمال هستش

اینم ازاین لطفاهرکی میدونه راهنماییم کنه

تصویر

اینم ازاین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ویکم بارداری