برا آنومالی ۱۸ هفته بهتره یا ۱۹ هفته ؟

۹ پاسخ

۱۸ و سه روز
برا شما آزمایشش رو هم نوشتن؟

18هفته دوروز سه روز عالیه

ببخشید شما بهتون احتمال داد درست دراومد؟

خواهر یه سوال من ۱۱هفتمه دور نافم درد میکنه برا چیه این درد؟

من ۱۷ و ۶ روز بودم رفتم اوکی بود

دکتر سونو گرافی به من گفت از 18هفته 2یا3 روز بگذره

18هفته و دوسه روز اوکی

فرقی نداره

از۱۸ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری