۶ پاسخ

دکتر نصوحیان خیلی با انصافه کارشم خوبه

نصوحیان عالیه

من میرفتم عصارزادگان همه ی سونوهام ۳۰۰ میشد
در صورتی که یه بار رفتم احتیاط کار ۷۰۰ گرفت دستگاهشم افتضاح بود

نه دستگاهشون یکیه نصوحیان خیلی با انصافه

نه دستگاه فرق داره نه کارشون... هرکی هر چقدر بخواد میگیره

نصوحیان انصافش بیشتره کارش و دستگاهش ام خوبه خیالت راحت

سوال های مرتبط

مامان آوین و تودلی💙 مامان آوین و تودلی💙 هفته بیست‌وسوم بارداری