خانوما کسی بوده ۴ هفتگی آزمایش بتا داده باشه؟

۶ پاسخ

الان دقیقه چند هفته ای ؟

سلام گلم چه علایمی داری؟

اره من ۴ هفته ازمایش دادم عددم ۲۸۰

اره من دادم حتی شاید ۳ هفته باشم. بتام ۷۴ هست باید تکرار کنم هفته بعد ‌ تووچی؟

من هفته سوم ،آزمایش دادم که ۵ روز تاخیر داشتم

بله حدود ۳۶۰ بود

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐥جوجه مامان 🐥جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری