۱۰ پاسخ

مال من 2746 بود یدونس

الان ک بتاتون بالاعه با سونو‌مشخص بارداری تون نگران نباشید

تازه میخام استرسمو کنترل کنم بچه اذیت نشه

منکه دهنم سرویس شده بابت هر سونو و آزمایش.حالا هنوز اولشه

برو توکل بخداکن

نگران نباش،همه ی کسایی که باردارمیشن همش این استرسارو تاپایان بارداری دارن

نگران نباش عزیزم .مولار رو بزن تو گوگل

منم 14000بودولی یدونه بود

آخه بعضی از حاملگی های مولار هم عدد بتا بالاست

من توی ۴هفته۳۶۰۰بود عدد بتا.یدونه بود

سوال های مرتبط

مامان (ابرا)👼🧸 مامان (ابرا)👼🧸 ۳ ماهگی
مامان (ابرا)👼🧸 مامان (ابرا)👼🧸 ۳ ماهگی
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری