تیتر بتا ۲۵۷۰ بچه تو ۳ هفته طبیعیه 🥺

۵ پاسخ

بله برا من 3.700بود

اره طبیعی

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

اره خیلی خوبه دیگ ۳ هفتس نیست که
با این بتا ۵ هفته ایی
مبارک باش خیالت راحت داخل رحم

آره عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان (ابرا)👼🧸 مامان (ابرا)👼🧸 ۳ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته بیستم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته یازدهم بارداری