۲ پاسخ

منم برای پسرم گرفتم ک سرش گرم بش هم شب اول گرفت همرو ازهم جداورد بعدم ریخت تو بار کامیونش پشیمونم میکن براش چیزی بخرم

پسر من عاشق باب اسفنجی هست وای.
پازل باب اسفنجی شامپو باب اسفنجی.
پتوشو برا سیسمونی هم باب اسفنجی من برداشتم نمی‌دونستم اینقدر علاقه پیدا می‌کنه بهش

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی
مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان دلی مامان دلی ۴ سالگی
مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 ۳ سالگی