۳ پاسخ

من قبلاً بازی میکردم الان نه
چون وسط بازی زیاد نق میزنه و بعد بازی همش گریه که بازم بازی کنیم
کلافه میشم

یه خواهر براش آوردم ک حوصلش سرنره حالا حوصله دوتاشون سرمیره روزا با دوتاشون بازی میکنم😂

همش ت کوچه یا خیابونیم.خصوصا الان گرمه اصرار داره بریم بیرون.تشت اب میکنم ت حیاط ت سایه سرگرم میشه تا هوا خوب شه ببرمش پارک یاجایی

سوال های مرتبط

مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی