۴ پاسخ

اصلا وقت ندارم دوتا داداش خودشون بازی میکنن نیازی ب من نیست
من با خیاطی وقت ندارم خونه داری آشپزی دیگه آخرشب غش میکنم از خستگی

به نام خدااا...اصلا وقت نمیکنم بازی کنم.همش تو آشپزخونه هستم.و خیلی هم ناراحتم بابت این موضوع.سعی میکنم هر شب ببرمش پارک.

هیچی با خودش یا با داداشش بازی میکنن

وقتی کار نداشته باشم سه ساعت کار واجب داشته باشم یک و نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان ❤️Mahlin❤️ مامان ❤️Mahlin❤️ ۳ سالگی