سلام شما با بچه هاتون بازی میکنین؟

۱۲ پاسخ

بله مگه میشه بازی نکرد پدرمونو درمیاره 😅
من باهاش نقاشی میکشم و شعر یادش میدم دوست داره برقصه آهنگ میذاریم میرقصیم منچ بازی. ماشین بازی مسابقه میدیم دکتر بازی فروشنده بازی گل یا پوچ
با داداشش و باباشم کشتی میگیرن بوکس کار میکنن یکم دوچرخه سواری میکنن فوتبال بازی میکنن
سونی و تبلت هم داره با اونام بازی میکنه مدام و یکم کارتون میبینه
در کل از صبح که بیدار میشه تا شب مشغول یه چیزی هست دم غروبا هم گاهی پارک گاهی میبریم تو خیابون دور دور

من قبلاً خیلی بازی میکردم ولی جدیدا نه.. اصلا حال و حوصله ندارم

بیشتر خودش گاهی با من

نمیتونم باهاش بازی کنم نمیدونم چرا بازی اگه شروع کنم ب بازی کردن‌ولم نمیکنه

سلام قبلا خیلی خوب بازی میکردم جدیدا حال ندارم

اره اما ی هفته ایی هست زیاد بازی نمیکنم 🙁

اره خیلی بازی میکنیم وقتی سرکار نباشم

سلام. نهههههه اصلاااااا
وقتی برام نمیمونه که باهاش بازی کنم ولی درحد نیم ساعت میبرمش توکوچه خاک بازی

روزی نیم ساعت ۱ساعت بازی می‌کنم ولی خب همه اش هی میگه مامان بیا بازی

پسر منم بیشتر خودش بازی میکنه بعضی وقتام در حده ی ربع نیم ساعت باهاش بازی میکنم

سلام بله

بیشتر خودش تنهایی بازی میکنه
شاید من در حد نیم ساعت
اونم توپ بازی و فروشندگی
یا وقتایی ک اشپزی میکنم پیاز میخاد و میشینه پابپای خودم خورد میکنه
در همین حد

سوال های مرتبط

مامان Ali👶 مامان Ali👶 ۳ سالگی