بچه هاتون با گوشی بازی میکنن؟

۱۰ پاسخ

نه اصلا نمیدونه با گوشی میشه بازی کرد

نه اصلا

مهمونی بریم بچه ها بجای بازی گوشی دستشون باشه مجبور میشم بدم

میدونه من گوشی بهش نمیدم درخواستم نمیکنه شب که باباش بیاد خونه همش میگه گوشی بده بازی کنم باباشم میگه تا مامان اجازه نده نمیدم
منم بعضی اوقات اجازه میدم بعضی اوقاتم میگم امروز پسر خوبی نبودی گوشی بی گوشی 😅

اصلأ به هیچ عنوان تا الان ندادم و علاقه ای هم ندارن

تو خونه نه
تو مهمونی عزیز و خالشو ببینه از اونا میگیره فقط

اگه خودم بدم اره تا اجازه ندم دست نمیزنه

نه....

آره متاسفانه😓😓

سعی میکنم کم بدم دستشون

سوال های مرتبط

مامان ❤️Mahlin❤️ مامان ❤️Mahlin❤️ ۳ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی