من کمر درد خیلی دارم طاق باز بخوابم؟؟؟

۶ پاسخ

بخاب عزیزم هفتت پایینه ..من دکترم گف تا۱۸هقته اشکال ندارع..من دیگه از ۱۸هقته ب پهلو خابیدم الانم کمرم درد میگیره در حد پنج دیقه باز طاق باز میخام

در حد یک ربع اشکال نداره

ن اصلا بدتر میشی

مشکلی نداره...

فکنم تا هفته ۲۰ هیچ مشکلی نداره

میگن خوب نیست آخه
نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری