از این کره ها میتونم تو پوره سیب زمینی برای هستی بزنم

تصویر
۴ پاسخ

کره حیوانی بهتره
وای حالا ی بار عیب نداره

عزیزم اینا روغن جامده،کره حیوانیشو بگیر

منم از همینا استفاده میکنم نمیدونم خوبه یا نه

عزیزم کره حیوانی پاستوریزه خیلی بهتره اینا دقیقا خود روغن جامد و مناسب نیست

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🐥🤍 مامان دخملی🐥🤍 ۸ ماهگی