قرص سرماخوردگی ساده مشکلی نیست بخورم؟!

۶ پاسخ

استامینوفن ساده بخور
و شربت دیفن هیدرامین قرقره کن فقط

میگن نخوری بهتر

استامینوفن ساده بخور .سرماخوردگی نخور ضرر داره

نباید بخوری

عناب بجوشون بخور عالیه

اوکی بخور

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری