۵ پاسخ

یادمه داداشم هپاتیت داشت مادر بزرگم ریواس و ماست میزاشت رو دلش میگفت گرما رو بکشه

مامانا ی سوال هم داشتم ریواس تو بارداری ضرر داره من خوردم دلشوره گرفتم نکنه ضرر داشته باشه شما خوردین؟؟

طبیعیه منم دارم گاهی

سلام اره عزیزم طبیعیه منم همش حس میکنم تو گلوم یچیز گیر کرده همش قورت میدم ولی بازم همونجوریه 😕

طبیعی ، درست میشی

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی