۴ پاسخ

سلام دختره من ازوقتی دنیااومده بودیه چشمش همینجوری بودخیلی اشک میریخت وچرک میداد..تایازده ماهگی دکترگفت حتمابایدمیل بزنیم ولی خداروشکرخودش خوب شدولی یکی ازآشنهامون هم همینجوری نبردنش دکتر..بعدخودبه خودیه رگ بازشدوچشمش رگش یکم معلوم میشد..

پسر خواهر شوهر من تا خیلی وقت اینجوری بود و چشمش هم‌جرم میکرد اکثر مواقع
هی همه بهش میگفتن باید ببریش دکتر میل بزنه و اینا
ولی ب مرور‌زمان خودش خوب‌شد

اشک نداره اصلا

ارههه دکتر ک بردن ۶ ماهه بود گفت تا یه سالکی مهلت داره فقط ماساژ بده.منم ماساژ میدادم دوماهه نشده خوب شد

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۷ ماهگی