زردی ۷ تو سن دختر من خوبه یا بالاست؟

۳ پاسخ

پسر منم ۷ بود،ولی من بالای سرش مهتابی گذاشتم کلا زیر مهتابی میخوابونمش

منم دخترم7بودگفت لازم ب دستگاه نی امابازمیترسم بالابره

بالای ۱۲ دستگاه می‌خواد فقط مراقب باش هروز پیپی کنه که بالا نره چون تا ۲ ماهگی این زردی کوفتی تو بچه ها هست و همش بالا پایین میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ ماهگی
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی